Snart dags för rapportperiod

Idag släppte William Hill sin rapport som kanske inte var något att skryta med. Men nu är det i vilket fall dags för en ny rapport period? Vad tror ni om våra svenska spelaktier? Kommer bolagen att leverera enligt förväntningar? Eller kommer det vara några bolag som överträffar förväntningarna?

Jag vet inte riktigt om jag har lyckats samla på mig några läsare ännu. Men är ni här och vill ge era tips och ideér som svenska spelaktier inför den kommande rapportperioden så är er tur kommen nu.

Det finns några bolag som jag tror kommer överraska positivt men det behåller jag än så länge för mig själv. Jag har inte hunnit tanka alla aktier som jag har tänkt att tanka inför rapport. Troligtvis spelar det absolut ingen som helst roll om jag skriver om ett bolag eller inte. Jag har inte makt att påverka aktiekursen men det är väldigt dumt att chansa om det skulle vara någon som läser mina tips. Sprider dem vidare och någon inflytelserik får upp ögonen för aktien och rätt som det är så stiger aktien kraftigt utan att jag har hunnit investera alla de pengar som jag har tänkt.

Nu är det dags att äta lite och diskutera aktier och analyser med ett par goda vänner. Hoppas ni får en framgångsrik vecka på börsen så hörs vi snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar